knetbooks.com
  
1 star on 1 review
Site Reviews Products Questions About
What do you think of knetbooks.com?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1
SORT BY
FILTER
Sarah B. 139 days ago
DON'T Rent From These Scammers! LOOK UP REVIEWS!
This company charged me twice and I never received my books. I'm currently -$263 and they are telling me they never took my money. My bank records tell a different story. I wish I had looked at their reviews before ordering. That's on me. Awful company. Awful customer service. I've never talked to a snottier human in my life. Rent from Amazon.
Helpful0
Comments0
Response from knetbooks.com
Good morning,

I'm sorry to hear that you didn't have a good experience. In the event that your order is cancelled, either at your request or due to a security measure, then a full refund is issued back to your original payment method. This refund can take 3-5 business days, however, depending on your card company and their processing procedures. During that processing time, you may see the charge on your statement as a deducted or pending transaction until the card company removes it. If you need additional assistance or clarification, please contact our customer service office at 888-388-9909 and we can look into the matter further if needed.

Kate