fitactivityshop.com
  
3 stars on 5 reviews
Reviews Questions About
What do you think of fitactivityshop.com?
 
2
 
0
 
1
 
0
 
2
SORT BY
FILTER
Rachel R. 76 days ago
Verified Purchase
Not a good fit
Great price for the item but I got the largest size and still could not fit it
Helpful1
Comments0
Helen G. Site Owner 181 days ago
fast shipping and very good support
fast shipping and very good support with Mike
Helpful0
Comments0
Erika B. 95 days ago
Verified Purchase
Shipment
I never received my order
Helpful0
Comments0
Response from fitactivityshop.com
Hello Erika.
We investigated your case and we found that you normally received your package. The shipping company said the delivery of your package was successful 2018-03-24 / 10:49:00 at the shipping address you told us. In case you have not received your package, please contact your local post office.
Shonda B. 103 days ago
Verified Purchase
No package
I have not got my package
Helpful0
Comments0
Response from fitactivityshop.com
Hi Shonda. We had some problems with delivery, we contacted you and sent a new package again. You have already received your order. Thank you for your cooperation.