downlitebedding.com
  
4 stars on 349 reviews
Site Reviews Products Questions About
Annette N. 20 days ago
Verified Purchase
Terrible
Never received my product it's been months!!!!!!
Helpful0
Review Comments
Stefan H. Site Owner 20 days ago
We apologize, but it appears that Fedex lost your package
https://www.fedex.com/apps/fedextrack/?action=track&trackingnumber=61299998975520013815&cntry_code=US
We have refunded your purchase and would to send you replacement pillows, however we are out of stock in the pillows that you ordered.
Please contact Mark Smith and he will assist you 866-931-3696
Thank you
     |        Reply