rolecosplay.com
  
3.5 stars on 108 reviews
Site Reviews Products Questions About
Amber P. 23 days ago
Verified Purchase
Daughter disappointed
Product was never received because fabric was burned. Ended up having to cancel order due to wouldn’t have received it in time for day of wear.
Helpful0
Review Comments
Beyon F. Site Owner 18 days ago
Hi, thanks for your comment and sorry to hear that.
Your order was placed on 9th Oct and you wanna to wear it on 20th Oct. As for the costumes are hot sale and need time to make it, we have informed you it and it should not arrive on time. Then we have sent you an email about it and you told us that you didn't wanna your order. So we canceled your order and have refunded to you. Thanks for your understanding. Have a nice day to you~
     |        Reply