4 stars on 385 reviews
Site Reviews Products Questions About
Andre A. 11 days ago
Verified Purchase
Disappointed !
I ordered a pillow that was supposed to have the same specs as the one in my hotel bedroom of a few weeks ago. The pillow was not at all like the one in my hotel. I was very disappointed and will post something to this effect on my facebook.
Response from
Hello We apologize for your dissatisfaction with your purchase and have refunded the $5.00 you were charged to return your pillow. Please contact us if we may be of assistance in finding you a more suitable pillow. Thank you